PRONO-EURO2008
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Finale-Combinaties + Winnaars (o.v.)

Ga naar beneden

De Finale-Combinaties + Winnaars (o.v.) Empty De Finale-Combinaties + Winnaars (o.v.)

Bericht  anthony ma jun 23, 2008 12:19 pm

Ziehier dan de finalecombinaties waar ik na een hele nacht zwoegen opuitgekomen ben . Ik zet er (o.v.) bij want ik kan me goed voorstellen dat er alsnog een fout instaat en als iemand een fout opmerkt aarzel dan niet om me te contacteren via mail , pm of gewoon in deze topic.

Dank bij voorbaat voor het begrip. Bij het volgende WK in Zuid-Afrika zorgt de immer clevere Groenfan wel voor het aangepast programma. Cool

Mogelijke finale-combinaties+winnaars
mogelijkheid 1
1.Spanje 2.Duitsland
Martin Floré: 48 punten , Dany Schouteeten5 : 47 punten , Paul Kekessy3 : 46 punten

mogelijkheid 2
1.Duitsland 2.Spanje
Marco Saron1 : 45 punten , Nick Debruyne : 45 punten , Stefaan De Baets : 45 punten

mogelijkheid 3
1.Rusland 2.Duitsland
Yannick(Marie Siska) : 51 punten , Benny (Marie Siska) : 49 punten , Groenfan5 :48 punten

mogelijkheid 4
1.Duitsland 2.Rusland
Anthony3 : 43 punten , Yannick (Marie Siska) 43 punten , Rik Kekessy5 : 43 punten

mogelijkheid 5
1.Spanje 2.Turkije
Stefanie Hillewaere : 42 punten , Martin Floré : 41 punten , Guillaume Merchiers2 : 41 punten

mogelijkheid 6
1.Turkije 2.Spanje
Jaques De Zwart1 : 46 punten , Nick Debruyne : 45 punten , Evergreen4 : 41 punten

mogelijkheid 7
1.Rusland 2.Turkije
Yannick(Marie Siska) : 44 punten , Benny (Marie Siska) : 42 punten , Groenfan5 :41 punten

mogelijkheid 8
1.Turkije 2.Rusland
Jaques De Zwart1 : 39 punten ,Yannick (Marie Siska) 39 punten ,Guillaume Merchiers2 : 38 punten, Nick Debruyne 38 punten
anthony
anthony
Admin

Aantal berichten : 227
Registration date : 09-04-08

https://prono-euro2008.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De Finale-Combinaties + Winnaars (o.v.) Empty Re: De Finale-Combinaties + Winnaars (o.v.)

Bericht  anthony wo jun 25, 2008 4:18 pm

Hup Moffen gelijk in '40 en Hup Russen gelijk in '45.

Maar de moffen mogen deze keer wel de slag om Wenen winnen in de finale. Twisted Evil
anthony
anthony
Admin

Aantal berichten : 227
Registration date : 09-04-08

https://prono-euro2008.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum